Powered By Blogger

2012年5月13日日曜日

柔術エキスポ 2012 スーパーファイト結果

現在アメリカ.カリフォルニアで行われています柔術エキスポの速報でございます。
Quick news for the result of BJJ expo 2012 Super Fight in California, USA.


ノーギー
〇 キーラ・グレイシー Kyra Gracie VS × Alexis Davis (MMA選手、ブラジリアン柔術茶帯4段)
ポイントPoints 5-0



〇 ビル.クーパー Bill Cooper VS × ニーノ.シェンブリニーノ Nino Schembri
ポイントPoints 2-2 (アドバadv.1-1)  レフェリー判定 referee decision








〇 ハファエル.ロバトJR Rafael Lovato VS  × ルカス.レイテ Lucas Leite
ポイントPoints 2-0




〇 クロン・グレイシー Kron Gracie  VS  ×  ビクター.エスティマ Victor Estima
ポイントPoints 4-4 (アドバadv.2-1)






〇 ジェフ・グローバー Jeff Glover  VS  × カイオ・テハ Caio Terra
ポイントPoints 10-6



〇  ブラウリオ・エスティマ Braulio Estima  VS  × ニック・ディアス Nick Diaz
ニック・ディアス ノーショー Nick Diaz No show!


Quote from mmafighting.com



Nick Diaz failed to show up to his Brazilian jiu-jitsu superfight against Braulio Estima, and as of Saturday night, his manager and trainer couldn't answer why.

"I don't know," Cesar Gracie told MMAFighting.com. "I know he was mad when he was told Braulio would not make weight last night. No one has seen him today. Braulio ended up making weight this morning."
There were rumors circulating that Estima failed to make the 180-pound weight limit, but according to sources at the World Jiu-Jitsu Expo, the Brazilian officially made weight Saturday morning.

Following the Diaz no-show, Estima openly challenged the UFC fighter to an MMA fight. BJJ star Robert Drysdale offered to replace Diaz but Estima had no interest in fighting a replacement.

"I came to fight Nick Diaz," he said.




ブラウリオとスーパーファイト、ニック・ディアスはノーショーになりました。
マネージャーでも理由が分かりました。

「分かりません。昨夜ブラウリオが体重オーバーと聞き、すごく落ち込んで、出でいってしまい、今日になっても、彼を見つけられませんでした。しかし、ブラウリオは今朝体重パスしました。」とシーザー·グレイシー(マネージャー)が言いました。

金曜日の夜にブラウリオは9ポンドオーバー、試合に出られないという噂がありました。
土曜日の朝は大丈夫でした。


ブラウリオは、ニック.ディアスがノーショーのことについて、公然とMMA試合を挑戦することがいいました。
ロバート・ドリスデールはニック.ディアスの代わりにブラウリオと試合するといいましたが、

「私はニック·ディアスと戦うために来た。」



0 件のコメント:

コメントを投稿